Syncen Rak Miner
Citaat van Thomas op 28 januari 2022, 21:07Iemand recente ervaring met het syncen van een Rak miner?
De mijne is sinds dinsdag aan het syncen (nu vrijdagavond) Problemen op het netwerk? Ik heb hem aan het ethernet hangen. De vorige miner ging sneller.
Iemand recente ervaring met het syncen van een Rak miner?
De mijne is sinds dinsdag aan het syncen (nu vrijdagavond) Problemen op het netwerk? Ik heb hem aan het ethernet hangen. De vorige miner ging sneller.
Citaat van sedat op 4 februari 2022, 18:13thomas,
vriend van mij had ook een lange sync, gewoon laten doen hij doet het van zelf, je zou ook port openen via jou router.
sync duurde ongeveer 1.5week bij hem
thomas,
vriend van mij had ook een lange sync, gewoon laten doen hij doet het van zelf, je zou ook port openen via jou router.
sync duurde ongeveer 1.5week bij hem
Citaat van Kamadojoe op 2 april 2022, 14:07Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat de RAK miner uit relayed modus gaat?
Poort 44158 heb ik open gezet en hij blijft in relayed modus staan. Ik hoor het graag.
Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat de RAK miner uit relayed modus gaat?
Poort 44158 heb ik open gezet en hij blijft in relayed modus staan. Ik hoor het graag.
Citaat van TheMaXoMan op 19 april 2022, 13:23Hoi die van mij blijft ook relayed staan en de poorten staan open
Misschien duurt dit wel een week of twee
Ik heb er geen idee van, het is voor mij allemaal nieuw
Hoi die van mij blijft ook relayed staan en de poorten staan open
Misschien duurt dit wel een week of twee
Ik heb er geen idee van, het is voor mij allemaal nieuw
Helium Miner kopen
Bestel met korting
Antenne upgrade
Meer bereik, meer HNT
HNT Crypto kopen
Investeren in de cryptovaluta HNT? Lees hier de complete handleiding.