Home » Helium Nederland Community

Helium Nederland Community

Please to create posts and topics.

Oplopende gap syncing

Hoi Allemaal,

Ik heb een Bobcat miner aangeschaft maar deze lijkt vanaf het eerste moment niet goed te functioneren/syncen. Het probleem is dat de GAP blijft oplopen. Eerst heb ik hem volledig gesynct. Doordat hij in GAP op bleef lopen heb ik een fast sync uitgevoerd. Het lijkt dan even goed te gaan. Na de fast sync zit de miner op 200 en telt hij langzaam door naar 80. Helaas begint hij vervolgens weer met oplopen. Dit loopt door tot boven de 500 waarna ik hem wederom kan fast syncen.. Doe ik dit niet dan blijft de GAP oplopen. Dit lijkt me niet de bedoeling. Ik heb 1 moment gehad dat hij volledig gesynct was en toen ook een challenged beaconer heeft behaald. De dag daarna hing het apparaat vast en kon ik weer opnieuw beginnen. Hebben meer mensen dit probleem? De Bobcat zit niet over de WIFI. Poort 44158 is open. Andere antenne geprobeerd. Momenteel zit de antenne op 8mtr hoogte. Ik kan namelijk wel terug vinden op internet dat er een grote GAP ontstaat maar indien men dan een fast sync toepast deze weer normaal functioneert. Ik hoop dat er mensen zijn die me hier mee kunnen helpen.

Groeten Bob