LoRA Operational - FALSE
Citaat van Leo op 27 december 2021, 17:07Ik heb sinds vandaag een outdoor Nebra miner en krijg na de setup een ERROR te zien in het Diagnostics Information scherm…,de melding welke ik zie bij LoRA Operational is een rood gekleurde FALSE.
ik heb de LoRA module al in de unit ge-reseat maar dit heeft niet geholpen…ik kan er op het www ook niet veel over terug vinden dus hoop ik via deze weg een oplossing te krijgen/vinden.
Er is nog een (groen gekleurde) False deze staat bij Miner Relayed ik heb voor de zekerheid ‘Poort forwarding’ op poort 44158-TCP open gezet.
Ik heb sinds vandaag een outdoor Nebra miner en krijg na de setup een ERROR te zien in het Diagnostics Information scherm…,de melding welke ik zie bij LoRA Operational is een rood gekleurde FALSE.
ik heb de LoRA module al in de unit ge-reseat maar dit heeft niet geholpen…ik kan er op het www ook niet veel over terug vinden dus hoop ik via deze weg een oplossing te krijgen/vinden.
Er is nog een (groen gekleurde) False deze staat bij Miner Relayed ik heb voor de zekerheid ‘Poort forwarding’ op poort 44158-TCP open gezet.
Geüploade bestanden:Citaat van Leo op 30 december 2021, 10:36Opgelost!!
Met hulp van Nebra support…Het bleek dat bij de eerste setup de locatie toch niet te zijn restored dus opnieuw de setup gedaan en nu staat alles in "All Ok"
Opgelost!!
Met hulp van Nebra support…
Het bleek dat bij de eerste setup de locatie toch niet te zijn restored dus opnieuw de setup gedaan en nu staat alles in "All Ok"
Geüploade bestanden:Citaat van Maarten op 18 januari 2022, 09:55Beste Leo,
Ik heb hetzelfde! Alleen wil Nebra mij niet helpen omdat ik (op hun aangeven) mijn RAK unit heb vervangen. Weet je toevallig hoe ik dit zelf kan doen?
Beste Leo,
Ik heb hetzelfde! Alleen wil Nebra mij niet helpen omdat ik (op hun aangeven) mijn RAK unit heb vervangen. Weet je toevallig hoe ik dit zelf kan doen?
Helium Miner kopen
Bestel met korting
Antenne upgrade
Meer bereik, meer HNT
HNT Crypto kopen
Investeren in de cryptovaluta HNT? Lees hier de complete handleiding.