Home » Helium Nederland Community

Helium Nederland Community

Please to create posts and topics.

helium minen Rozenburg Zuid Holland

hallo allemaal,

Wil ook gaan beginnen met het minen van helium en mn oog is gevallen op de bobcat miner.

Nu zag ik op de map dat er maar 2 miners bij mij in de buurt zitten, heeft het dan voor mij zin om er 1 aan te schaffen en wat zouden ongeveer de verdiensten zijn per maand dan ?

Wat gebeurt er met de prijs als we strak een bearmarket ingaan, dan worden de maandelijkse inkomsten ook minder als het token minder waard wordt ?

 

alvast bedankt

 

Hallo Richard,

De afgelopen periode heb ik wat research gedaan en inderdaad komt de bobcat zo'n beetje als de beste uit de bus,
een goeie keuze denk ik. Mijn bestelling is nog onderweg ik heb dus geen praktische ervaring.

Als je de kaart bekijkt explorer.helium.com en je clicked op zo'n hexagon, zie je aan de linkerkant de hotspots verschijnen. Als je zo'n hotspot aanklikt, krijg je meer detail info. Zo kun je ook zien wat de opbrengsten zijn per 24h, 7D en 30D, dit kan je al een goeie indruk
geven van de mogelijke eventuele opbrengsten, als je de hotspots bij jou in de buurt bekijkt.

Verder is het natuurlijk van nog een groot aantal factoren afhankelijk, zoals waar plaats je de antenne, wat voor soort antenne gebruik je etc etc. Er gaan waarschijnlijk heel veel hotspots bijkomen, dit gezien de grote hoeveelheid bestellingen en daardoor wachttijden.

Inderdaad als de prijs van het token daalt, zullen de opbrengsten minder worden. Maar ja ik zie het als een mooi experiment 🙂

Hopelijk kun je hier iets mee,

Gr. Frank

 

Richard heeft gereageerd op dit bericht.
Richard

Frank, allereerst bedankt voor de reactie.

mag ik vragen waar jij de jouwe hebt besteld en hoelang de leverdatum is ?

mijn plan is om het einde van deze bull market met de winst van mijn cryptos 2 of 3 van deze miners te kopen en helium te gaan minen tot de volgende bullrun.

gr Richard